Wak Doyok, Bekas Isteri Sultan Brunei, Bertunang

KUALA LUMPUR: Bekas isteri Sultan Brunei kini sudah bertunang dengan seorang selebriti media sosial, Wak Doyok.

Menurut laporan Mingguan Malaysia, majlis pertunangan itu diadakan di kediaman Azrinaz Mazhar Hakim, 37 tahun, di Desa Hartamas dan dihadiri keluarga terdekat, pada 23 Julai.

“Azrinaz disarungkan cincin pertunangan oleh ibu kandung Wak Doyok sendiri dalam majlis yang berlangsung secara sederhana itu,” sumber-sumber memberitahu akhbar tersebut.

Tarikh persandingan pasangan yang sering tampil berdua di Instagram itu bagaimanapun belum didedahkan, lapor laman Malay Mail.

Sebelum ini, Wak Doyok atau nama sebanarnya Muhammad Azwan Mohd Nor, 36 tahun, mengatakan Azrinaz “sekadar kawan”.

Pasangan itu juga tidak pernah mengesahkan mereka bercinta meskipun sering memuat naik gambar kemesraan berdua di laman sosial selain gambar bersama dengan rakan-rakan artis mereka menurut Utusan Online.

Azrinaz yang juga bekas personaliti TV3, bernikah dengan Sultan Brunei Hassanal Bolkiah pada tahun 2005 dan bercerai lima tahun kemudian, lapor laman Malay Mail.

Menurut laman Sarawak Voice, Pencarian nama Azrinaz di Google pada 2005 mengalahkan selebriti dan tokoh dunia seperti Brad Pitt, Angelina Jolie, Michael Jackson dan George W Bush.

Hasil perkahwinannya dengan Sultan Brunei, mereka dikurniakan dua cahaya mata, Pengiran Muda Abdul Wakeel, 10 tahun, dan Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah, 8 tahun, lapor Malay Mail Online

Azrinaz dan Wak Doyok dikatakan mula menjalin hubungan sejak setahun lalu, menurut Utusan Online.

Source: http://berita.mediacorp.sg

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *