Sihir: Self-Healing Dari Segala Gangguan Termasuk Sihir.

1. Memiliki minda terbuka. Terima dugaan yang diberikan adalah atas izin Allah. Mesti tau orang jahat selalu “attack”. Orang baik kerjanya mesti “defend”.

2. Istighfar. Istighfar dapat mengurang sakit serta terbuka banyak pintu keberkatan dan rezeki sepertu kesihatan dan kebahagiaan.

3. Ta’awwuz

4. Selesaikan Surah al-Baqarah. Tak kira ambil berapa hari. Sekiranya dapat 1 hari lebih baik lagi. Kebaikan surah al-Baqarah akan meletakkan pengamalnya di derajat yang tinggi seakan dipuncak gunung. ( Kalau dah dipuncak, sihir atau segala negativiti tak mampu nak capai pada kita)

5. Yasin buat hati yang emosi ( sihir akan mainkan emosi) kita. Makin “down” makin senang sihir kawal minda kita. Lama2 jadi hopeless and bodoh-bodoh

6- Ayatul Kursiy / Asmaaul Husna

7- Azan/ qamat dirumah

8- 3 qul ( untuk leraikan ikatan sihir) boleh amalkan bila2 masa.

7- Jaga makan. Ambil zat besi ( iron) untuk pertahanan sel dalam badan. ( Jin bila masuk dalam badan, dia bakar organ kita), minyak ikan ( untuk inflammation), vitamin C ( sekiranya ada gatal2 kerana sihr) dan yang lain2

8- Jaga kebersihan

9- Bismillah sebelum makan

10- menguap tutup mulut

11- masuk rumah beri salam

12- Amalkan sunnah nabi sebelum tidur. Atau ruqyah sebelum tidur.

Amalkan ini. Secara rutin. InshaaAllah jiwa kita lebih besar, dan segala negativiti akan menjauhkan diri mereka. Allah yashfeekum.

 

 

 

Source: HusnuZone

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *